Pages

Thursday, April 28, 2011

IBRAHIM ALI (PERKASA) PENDERHAKA DIRAJA



PERKASA ATAU PERKOSA...

Korang nak PDF Handsad Parliment-krisis perlembagaan 1993 - Kenyataan President PERKASA datok Paduka Brahim Ali yg maha perkasa tu... Jilit II, Bil 67, 18 January 1993.

Dalam kenyataan tersebut Brahim Ali menyatakan yang beliau sanggup berperang dgn Raja2 melayu dan keris Taming Sari tetap terhunus di tangannya...
...
Aku tulis sedikit petikan kata2 celupar beliau terhadap DYMM Agung..

" Ampun Tuangku, Keris ditangan ini keris Taming Sari, Kami datang tidak dijemput pergi kami tidak perlu disuruh. Kami datang menuntut janji, janji diikat antara Lemang Lebar Daun dan Sang Purba..Kami bercakap bukan bahasa Tuah setia membuta.."

" Keris di tangan ini Keris Taming Sari, Keris bersepuh besi Kursani, Semangatnya meresap jiwa rakyat menjadi berani. Ingat Tuanku Bila Taming Sari Menuntut Janji, 7 Purnama angin Terhenti, 7 keturunan akan bermimpi."

Kemuncak penderhakaan Brahim Ali yg mengugut DYMM Agung :

" waspadalah tuanku, Jebat menikam dengan Taming Sari, Taming Sari yang berlanggir darah satu warna, Bagaimana pula kalau Taming Sari ku ini menuntut Darah KELAINAN WARNA. Taming Sari ditangan inilah yang akan menentukan segala.."

Hebat Pak Berahim ikut telunjuk Mahatir.. Masa Pak Brahim mengucapkan Taming Sarinya menuntut KELAINAN WARNA ( Darah Raja2 Melayu )..

Mahatir membangunkan dirinya sedikit dan menunjukkan sokongan dan tanda " Good " dengan kedua2 tangannya...

Wahai UMNGOK yg teramat-amat BONGOK inilah adalah Fakta sebenar jangan korang buat pekak babi pulak.

Itulah dia Pak Braim President PERKASA yang hebat bersandiwara semata2 demi kepentingan Politiknya.. Sifat yang sama seperti Patih Karma Wijaya pada Zaman Melaka dahulu.

Patutnya ahli2 PERKASA yang semuanya belum Mumaiyiz tu kena Laungkan Kalimat.

" Hidup PERKASA.. Hidup Patih Karma Wijaya."

Nak Dengar jugak komen UMNGOK dalam isu penderhakaan UMNO terhadap Raja2 Melayu dalam krisis perlembagaan 1993..

Apakah UMNO tidak durhaka ketika itu.. atau pun mungkin bagi BARUAH2 UMNO Darjat dan Martabat UMNO lebih tinggi dari Raja2 Melayu maka UMNO tidak dikira Durhaka.. justeru tu sampai sekarang ni tiada sebarang komen dari Ibnursysi tentang penderhakaan UMNO terhadap Raja2 melayu pada semasa krisis perlembagaan 1993..

Kalau benarlah BARUAH2 UMNGOK ihlas ingin mempertahankan Raja2 melayu sudah tentuLAH PENCACAI2 UMNGOK dan blog yg seangkatan dgn nya.
akan menyebarluaskan fakta2 melalui PDF parlimen, ucapan2 jijik pemimpin2 UMNO terhadap raja2 melayu serta keratan2 Akhbar semasa krisis perlembagaan 1993..

Apakah bagi UMNO lebih berdaulat dari Raja2 Melayu.. dan sesiapa yg menetang UMNO dikira Durhaka termasuklah Raja2 melayu itu sendiri...

Ingatlah.. Penghinaan UMNO terhadap Raja2 melayu akan tetap terpahat sebagai sejarah jijik bangsa melayu UMNO sampai ke anak cucu.. Bangkai gajah tidak boleh ditutup..

* Aku tiada sebarang kepentingan Politik.. aku menyatakan yang haq..
Aku dilahir dari rahim ibuku bukan untuk menghina sunah Rasulullah, mempersenda2kan Hukum Allah serta melakukan Syirik terhadap Allah ( Menyembah sesama Makhluk )..

Ikhlas dari :

Teuku Zacharyah Bin Teuku Nyak Khairy Iskandar..

No comments:

My Favourite Blogs

  • Malaysia Today
  • zorro-unmasked
  • Rocky's Bru
  • Haris Ibrahim - People's Parliament
  • Anwar Ibrahim
  • Elizabeth Wong
  • Screenshot
  • Nuraina A. Samad - 3540 Jalan Sudin
  • Susan Loone
  • Wattahack
  • Marina Mahathir - Rantings by MM